Specifické projevy žáků s Aspergerovým syndromem a jejich vliv na edukaci – Hana SLAVÍKOVÁ
Hana SLAVÍKOVÁ
Diplomová práce
Specifické projevy žáků s Aspergerovým syndromem a jejich vliv na edukaci
Specifific behavior of pupils with Asperger syndrome and their education influence
Anotace:
Záměrem této diplomové práce je upozornit pedagogy na specifické příznaky, se kterými se mohou setkat u žáků s Aspergerovým syndromem a nabídnout jim možnosti, jak tyto projevy eliminovat nebo využít ku prospěchu výuky. Součástí práce je i dotazník, který zkoumá informovanost pedagogů o symptomech Aspergerova syndromu a jejich zkušenosti s jejich kompenzací.Abstract:
The aim of this diploma thesis is to draw the attention of teachers to the specific symptoms they may encounter in pupils with Asperger syndrome and to offer them opportunities to eliminate these manifestations or use them for the benefit of teaching, Part of the thesis is also a questionnaire that examines the awareness of teachers about the symptoms of Asperger´s syndrome and their experience with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍKOVÁ, Hana. Specifické projevy žáků s Aspergerovým syndromem a jejich vliv na edukaci. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Problematika výuky žáků s kombinovaným postižením, projevy dítěte s kombinovaným postižením
Věra Tomanová -
EEG terapie a její využití v rozvoji exekutivních funkcí u osob s Aspergerovým syndromem
Eva NOVÁKOVÁ -
Specifika v edukaci dítěte s Aspergerovým syndromem na běžné mateřské škole
Veronika Tocháčková -
Využití dětské jógy v terapii dětí s Aspergerovým syndromem ve věku 9–10 let
Kristýna Kučerová -
Práce s dětmi s Aspergerovým syndromem ve skupině účastníků dramatickovýchovné dílny
Kristýna Hrdličková -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Porovnání přístupů Montessori metody s postupy strukturovaného učení u dětí předškolního věku s Aspergerovým syndromem
Eliška PROCHÁZKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva