Alena KROUPOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů

Marketing communication of selected e-shops
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci internetových obchodů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autorka definuje elektronické obchodování, marketingovou komunikaci a nástroje komunikačního mixu, které jsou využitelné pro elektronické obchodování. V praktické části zkoumá autorka jednotlivé komunikační nástroje vybraných internetových obchodů …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of e-shops. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part the author defines the e-commerce, marketing communication and tools of communication mix, which are used for e-commerce. In the practical part the author examines the individual communication tools of selected e-shops. Selected e-shops are Lékárna …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Kunešová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROUPOVÁ, Alena. Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností