Karolína Janáková
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing in social networks
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing na sociálních sítích. Cílem práce je podat přehled o současných formách (nástrojích) marketingu na sociálních sítích, zhodnotit využití marketingového mixu a navrhnout doporučení. V teoretické části práce jsou na základě prostudování odborné literatury podrobněji rozebrána témata týkající se marketingu, sociálních sítí a reklamy. Úkolem je předložit ucelený …víceAbstract:
The bachelor theses is focused on social media marketing. The aim of the work is to provide the overview of the current forms (tools) of the social media marketing, evaluate the usage of marketing mix and form the own opinion. In the theoretical part the topics regarding marketing, social networking and advertising are examined, based on the literature research. Achievement of the work is to provide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva