Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol – Bc. Kristýna PEŠTOVÁ
Bc. Kristýna PEŠTOVÁ
Diplomová práce
Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol
Using authentic literary texts to develop reading skills in English at middle school level
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím autentického literárního textu ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Autentický text představuje jazykový vklad, který napomáhá přirozenému osvojování cizí řeči. Vteoretické části jsou popsány podmínky pro osvojení cizího jazyka, typy autentických textů, kritéria pro výběr vhodných autentických materiálů a postup, jak s nimi ve výuce pracovat …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the usage of authentic literary texts in English teaching at middle school level. Authentic texts present a language input which helps natural language acquisition. The theoretical part is based on the description of conditions for language acquisition, types of authentic texts and a lesson procedure that deals with them. The practical part is realized through the lesson …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lucie Betáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠTOVÁ, Kristýna. \textit{Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/8kjlam/.
Jak správně citovat práci
PEŠTOVÁ, Kristýna. Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJn-NJn
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
The Modification of an Authentic English Text for Non-native Students of English
Tomáš Kánský -
Frequenz der Satzstrukturen im deutschen und tschechischen Text
Dagmar Staňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva