Využití grafových algoritmů v herních aplikacích a hlavolamech – Ondřej Pokorný
Ondřej Pokorný
Bakalářská práce
Využití grafových algoritmů v herních aplikacích a hlavolamech
The use of graph algorithms in game applications and puzzles
Anotace:
Mnoho her a hlavolamů je založeno ne některých typech úloh z teorie grafů. Jako příklad můžeme uvést např. kreslení jedním tahem (Eulerův graf), přesun vrcholů tak, aby se hrany spojující vrcholy nekřížili (rovinné grafy), prohledávání bludiště nebo barvení politických map (problém 4 barev). Teorii grafů zde lze využít buď při tvorbě úlohy či kontrole řešení. Cílem této práce bude výběr vhodných her …víceAbstract:
Many games and puzzles are based on some types of graph theory problems. Examples include drawing in one stroke (Euler graph), moving vertices so that the edges connecting the vertices do not cross (planar graphs), searching a maze, or coloring political maps (the 4-color problem). Graph theory can be used here to either create the problem or check the solution. The aim of this paper will be to select …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Josef Rak, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pokorný, Ondřej. Využití grafových algoritmů v herních aplikacích a hlavolamech. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Hamiltonovské vlastnosti v mocninách grafů a pakovací barvení grafů
Jan EKSTEIN -
Vrcholové barvení grafu
René GREŽĎO