Metody herní terapie v práci se třídou – Jarmila NOVÁČKOVÁ
Jarmila NOVÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Metody herní terapie v práci se třídou
Methods of play therapy in working with the class
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o teorii významu herní terapie v procesu vyučování. Práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. V první části se zabývám vymezením pojmů, jako je hra, hračka, vyučování, herní terapie a popisem jednotlivých metod herní terapie ve vyučování. V empirické části se zaměřuji se na význam a využívání hry a herních činností ve vyučování u žáků prvních až pátých ročníků …víceAbstract:
The thesis deals with the theory of the importance of play therapy in the teaching process. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the first part I concentrate on the definition of terms such as a game, toy, teaching, play therapy and a description of particular methods of play therapy in teaching. In the empirical part I focus on the importance and use of games and gaming …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁČKOVÁ, Jarmila. Metody herní terapie v práci se třídou. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Název
Vložil
Vloženo
Práva