Marketing cestovní kanceláře ČEDOK, a.s. – Eva Putnová
Eva Putnová
Bakalářská práce
Marketing cestovní kanceláře ČEDOK, a.s.
Marketing of the Travel Agency ČEDOK, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu cestovní kanceláře ČEDOK, a.s. Dále se bude práce zabývat problematikou cestovního pojištění jako součásti poskytovaných služeb cestovní kanceláře. Autorka provede i další rozbory (např. SWOT analýzu firmy apod.) Na základě provedených analýz budou představeny návrhy a doporučení pro zkoumanou CK.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.