Eva Putnová

Bakalářská práce

Marketing cestovní kanceláře ČEDOK, a.s.

Marketing of the Travel Agency ČEDOK, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu cestovní kanceláře ČEDOK, a.s. Dále se bude práce zabývat problematikou cestovního pojištění jako součásti poskytovaných služeb cestovní kanceláře. Autorka provede i další rozbory (např. SWOT analýzu firmy apod.) Na základě provedených analýz budou představeny návrhy a doporučení pro zkoumanou CK.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.