Bc. Marta Kadlecová, DiS.

Diplomová práce

Spokojenost uživatelů Centra pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.

User satisfaction with the Centre for hearing-impaired people Hodonín District, o.p.s.
Anotace:
Spokojenost uživatelů je pro práci v sociálních službách základním kritériem umožňujícím posouzení účinnosti a kvality odvedené služby. Ve své diplomové práci se zabývám spoko-jeností uživatelů služeb Centra pro sluchově postižené Hodonínsko, o. p. s. Teoretická část práce je věnována organizaci, kvalitě nabídky služeb, charakteristice osob se sluchovým postižením a mírou spokojenosti klientů. Cílem …více
Abstract:
User satisfaction is a basic criteria which allows evaluation of efficiency and quality of provided service in social service profession. In my thesis I deal with user satisfaction with Centre for hearing-impaired people Hodonín Distric, o. p. s. Theoretical part of the thesis is applies to organisation, quality of offered service, characterization of hearing-impaired people and degree of clients satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kadlecová, Marta. Spokojenost uživatelů Centra pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe