Spokojenost pedagogů s připraveností na výuku žáků se speciálně vzdělávacími potřebami – Tereza BRÁZDOVÁ
Tereza BRÁZDOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost pedagogů s připraveností na výuku žáků se speciálně vzdělávacími potřebami
Teachers' satisfaction with graduates' preparedness
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje, zda studium dostatečně připravilo nové učitele na výuku žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. Tato práce využívá dotazník rozeslaný do škol, k poskytnutí informací o tom, zda jsou učitelé připraveni v jednotlivých oblastech podpůrných opatření, ale taktéž jak vnímají svou připravenost s jednotlivými druhy speciálně vzdělávacích potřeb.Abstract:
The bachelor's thesis investigates whether teacher education has sufficiently prepared new teachers to teach students with special educational needs. This thesis uses a questionnaire distributed to schools to gather information on whether teachers feel prepared in specific areas of support measures, as well as how they perceive their readiness to work with different types of special educational needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRÁZDOVÁ, Tereza. \textit{Spokojenost pedagogů s připraveností na výuku žáků se speciálně vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/8pj2tt/.
Jak správně citovat práci
BRÁZDOVÁ, Tereza. Spokojenost pedagogů s připraveností na výuku žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2025. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8pj2tt 8pj2tt/2
19. 6. 2025





