Význam a role kontextuálního marketingu – Bc. Dominik Hančar
Bc. Dominik Hančar
Diplomová práce
Význam a role kontextuálního marketingu
Contextual marketing and its role
Anotace:
Tato diplomová práce, se zaměřuje na téma kontextuálního marketingu a jeho role. Cílem této práce, je podat přehled aktuálních poznatků z pohledu kontextuálního marketingu v rámci teorie i praxe. Pro tuto práci, je vybrán podnik Škoda Auto a.s. Teoretická část popisuje marketing obecně, dále digitální marketing s návazností na kontextuální marketing, který je součástí marketingové komunikace. Praktická …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of contextual marketing and its role. The aim of this thesis is to give an overview of the current knowledge from the perspective of contextual marketing within theory and practice. For this thesis, the company Škoda Auto a.s. is selected. The theoretical part describes marketing in general, then digital marketing with reference to contextual marketing, which is part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva