Využití projektové metody v mateřské škole – Zuzana KODIMOVÁ
Zuzana KODIMOVÁ
Bakalářská práce
Využití projektové metody v mateřské škole
Using Project Method in Kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím projektové metody, která obohacuje život v mnoha mateřských školách. Teoretická část je zaměřena na její charakteristiku, původ a historii, seznamuje se znaky a strukturou projektu a upozorňuje na klady i zápory této metody. V praktické části je provedeno výzkumné šetření, které zkoumá současný názor pedagogů na využití projektů v mateřských školách pomocí dotazníku …víceAbstract:
This bachelor's thesis revolves around using planning method, which enhances life in many nursery schools. The theoretical part is aimed at its characteristics, origin and history; it informs us about signs and structure of the project and draws attention about the advantages and disadvantages of the method. In the functional part, research survey is carried out, which examines current notion of educators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Váchová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KODIMOVÁ, Zuzana. Využití projektové metody v mateřské škole. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ -
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Hipoterapie jako podpůrná metoda u dítěte s Downovým syndromem
Gabriella Černochová -
Bilingvální metoda u dětí se sluchovým postižením v předškolním věku
Petra Zárubová -
Dramatická výchova jako metoda práce v mateřské škole u dětí s opožděným vývojem řeči
Václava Vališíková -
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Hana Schejbalová -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Metoda SOLE (Self Organised Learning Environments) a její aplikace ve výuce zeměpisu na ZŠ Měšťanská
Marie Uttendorfská
Název
Vložil
Vloženo
Práva