Petr HUBÁČEK
Bakalářská práce
Průvodce moderními herními enginy
Guide to modern gaming engines
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření praktického průvodce vybraných herních enginů. Práce bude sloužit jako příručka, která pomůže čtenáři s výběrem vhodného grafického enginu. Práce seznámí čtenáře s nejpoužívanějšími grafickými enginy, pomůže čtenáři s orientací v enginu a porovná klady a zápory zvolených enginů. Cílém této práce bude porovnat nejvyužívanější grafické enginy a poskytnout …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to create a practical guide for selected game engines. This work will serve as a guide, that help the reader with the choice of a suitable graphic engine. This work will familiarize the readers with the most used graphic engines, it will help the reader with the orientation in the engine and compares the pros and cons of the selected engine. The aim of this work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Kuba, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUBÁČEK, Petr. Průvodce moderními herními enginy. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
Josef Kotlář -
Vizualizace informačního modelu liniové stavby v herním prostředí Unreal Engine
Filip Paruza -
Publikace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Jan Szopa -
Možnosti vizualizace informačního modelu budovy (BIM) v herním prostředí Unreal Engine
Vojtěch Fučík -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi