Profesní zatížení učitelů základních škol praktických a riziko vzniku syndromu vyhoření – Gabriela BUREŠOVÁ
Gabriela BUREŠOVÁ
Diplomová práce
Profesní zatížení učitelů základních škol praktických a riziko vzniku syndromu vyhoření
Vocational charge of teachers of practical primery schools and dangerous of rise burn-up complex
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou profesních činností učitelů, se kterými se každodenně při výkonu svého povolání setkávají. Jejich až rutinní využívání by mohlo vést k syndromu vyhoření, ketrý je charakterizován jako stav emoční únavy, vyčerpanosti, způsobené nedostatkem psychických rezerv. V úvodu se autorka práce zabývá postavením učitelů v dnešní společnosti, jaké jsou na ně kladeny …víceAbstract:
This dissertation deal with problems vocational activities of teachers, which every day get-togetherness. Their groovy exploitation would can make for burn-up complex which be characterized by like state emotive tiredness, frazzle, causing by lack of mental backlog. At first I deal whit position of teachers in current society, what are on them laying demands from them expectation. Next chaps are sight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 12. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUREŠOVÁ, Gabriela. \textit{Profesní zatížení učitelů základních škol praktických a riziko vzniku syndromu vyhoření}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/8quwpr/.
Jak správně citovat práci
BUREŠOVÁ, Gabriela. Profesní zatížení učitelů základních škol praktických a riziko vzniku syndromu vyhoření. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Názory učitelů na standardy profesní způsobilosti a výkon profesní činnosti učitele
Petra ŠMATLÁKOVÁ -
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Profesní předpoklady učitele pro dramatické činnosti v mateřské škole
Lucie LARIŠOVÁ -
Profesní činnosti učitelů a učitelek mateřských škol
Veronika Janská -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Jitka Fialová -
Vliv syndromu vyhoření na osobnost středoškolského učitele
Adam Korb