Morální odkaz J. S. Gutha-Jarkovského dnešní mládeži – Romana Lebdušková
Romana Lebdušková
Bakalářská práce
Morální odkaz J. S. Gutha-Jarkovského dnešní mládeži
Moral legacy by J. S. Guth-Jarkovský for today´s teen-agers
Anotace:
Tato práce je věnována aktuálnímu stavu společenských pravidel. Seznamuje s patronem společenských pravidel chování dr. J.S. Guthem-Jarkovským a s jejich základy. Praktická část zkoumá aktuální stav těchto pravidel mezi současnou mládeží a seniori - dochází k porovnání.Abstract:
This bachelor work deals with current state of society rules. It get acquainted with society rules of human behaviour patron dr. J.S. Guth-Jarkovský and with their primers. The practical part of this work explore current state of these rules between young people and seniors - there is a comparing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Ďatko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lebdušková, Romana. Morální odkaz J. S. Gutha-Jarkovského dnešní mládeži. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Svět červů: výzkum strongylidních infekcí u volně žijících primátů s ohledem na výskyt onemocnění u horských goril
Bethan Mason -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš