Public relations ve společnosti Synthesia, a. s. - zaměření na komunikaci v krizi – Mgr. Marta OBRŠÁLOVÁ
Mgr. Marta OBRŠÁLOVÁ
Bakalářská práce
Public relations ve společnosti Synthesia, a. s. - zaměření na komunikaci v krizi
Public Relations in enterprise Synthesia, a.s. - focused on crisis communication
Anotace:
V práci je analyzováno celkové Public Relations prostředí společnosti Synthesia, a.s. a aplikace jednotlivých nástrojů PR. Práce se soustřeďuje na problematiku krizové komunikace z teoretické stránky a na vybrané události je zpracována případová studie kri-zové komunikace podniku a okolí. Součástí práce jsou vyjádření starostů okolních obcí, zástupců médií, zástupce Hasičského záchranného sboru a Městské …víceAbstract:
In the thesis it is analysed the Public Relations environment of the company Synthesia, a.s. and the application of PR tools in detail. The thesis is focused on crisis communication from theory aspects. A case study about crisis communication of enterprise and its surroundings is designed. The thesis includes the statement of mayors of cities in the area, media representative, The Fire Rescue Service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBRŠÁLOVÁ, Marta. \textit{Public relations ve společnosti Synthesia, a. s. - zaměření na komunikaci v krizi}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/8r7dqo/.
Jak správně citovat práci
OBRŠÁLOVÁ, Marta. Public relations ve společnosti Synthesia, a. s. - zaměření na komunikaci v krizi. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Public Relations - Přínos pro management
Jana Kollátorová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations in the global organisations
Elena Babayan