BcA. Barbora TYPLTOVÁ
Diplomová práce
Grafický design a ekologie
The Graphic Design and the Ecology
Anotace:
Ve své práci zkoumám spojení grafického designu a fenoménu poslední doby ? ekologie, a s ním spojenou reálnou možnost udržitelného chování jedince, grafického designéra. Jaké možnosti grafici mají, chtějí-li se chovat ekologicky, či mají-li k tématu potřebu něco říct. S tím je spojená sociální role grafického designéra. Protože je v dnešní době nechán sociálním tématům velký prostor v nejrůznějších …víceAbstract:
I examine the connection of design and the phenomenom of recent days ? the ecology in my work, and how much an individual, a graphic designer, is really able to behave sustainably. Which possibilities graphic designers have if they want to be ecological, or if they need to say something about the problem. The social role of graphic designer is connected with it. In these days we can meet this topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011
Identifikátor:
19990
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYPLTOVÁ, Barbora. Grafický design a ekologie. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní aktivity v životě lidí se zdravotním postižením a role sociální práce při jejich realizaci
Libuše HANTOVÁ -
Jihokorejský grafický design a jeho zastoupení v českých galeriích a muzeích
Leona TRČÁLKOVÁ -
UX/UI design jako nástroj pro zlepšení produktu
Matvey Shestakov -
Kritický design
Kristýna Londinová -
Design piktogramů upozorňujících na sluchové postižení
Robert Konečný -
Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky
Jan Žídek -
Koncepce a design společenské hry
Nicole Johnová -
Užívání frazémů a klišé ve sportovní publicistice se zaměřením na hokej
Veronika Louthanová