Zdeněk PITNER
Bakalářská práce
Návrh strategie vybraného podniku
The draft strategy of chosen company
Anotace:
Cílem práce je pomocí analýz vnějšího prostředí navrhnout strategii vybraného podniku. Mezi použité analýzy patří analýza STEP, Porterův model pěti sil a analýza SWOT. Teoretická část práce je zaměřena na definování klíčových pojmů jako je strategie, podnik a podnikání. Praktická část obsahu je vlastní provedení jednotlivých analýz a rozhovoru s manažerem podniku. Na základě provedených analýz bylo …víceAbstract:
The aim of the work is the analysis of the external environment to design a strategy of chosen company. STEP analysis, Porter's five forces model and SWOT analysis were uzed. Theoretical part is focused on defining key terms such as strategy, enterprise and entrepreneurship. The practical part is focused on the contents of the actual implementation of the various analyzes and interviews with managers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PITNER, Zdeněk. Návrh strategie vybraného podniku. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Návrh strategie řízení rodinného podniku
Michal Mlénský -
Nástupnická strategie rodinného podniku
Junková Junková -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha
Název
Vložil
Vloženo
Práva