Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání – Lenka Měrková
Lenka Měrková
Bakalářská práce
Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání
Analysis of the using of Feuerstein Instrumental Enrichment in Preschool Education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. Tato metoda je využívána v rámci široké cílové skupiny, zahrnuje snad všechny věkové kategorie a cílí na individuální potřeby jedinců. Metoda se soustředí na podporu individuálního potenciálu dětí a na jejich maximální rozvoj. Teoretická část práce je zaměřena na sumarizování poznatků …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the use of Feuerstein's method of instrumental enrichment in preschool education. This method is used within a wide target group, it includes perhaps all age categories and goals for the individual needs of individuals. The method focuses on supporting the individual potential of children and their maximum development. The theoretical part of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MĚRKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/8rihf2/.
Jak správně citovat práci
Měrková, Lenka. Analýza využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování v předškolním vzdělávání. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj kognitivních funkcí žáků základní školy prostřednictvím intervence Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
Josef Suchánek -
Vliv Feuersteinovy metody na rozvoj kognitivních schopností u dospívajících
Lenka Ševčíková -
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování na základní škole
Terezie ŠUTORKOVÁ -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Metoda Reuvena Feuersteina jako možnost podpůrného opatření v inkluzivní škole
Vendula Jašková -
Využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování speciálními pedagogy Jihočeského kraje
Veronika BERANOVÁ -
Dopad Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování na žáky základní školy se speciálními vzdělávacími potřebami
Blanka Šimůnková