Komunikační strategie města Vizovice – Bc. Ivana VESELÁ
Bc. Ivana VESELÁ
Bakalářská práce
Komunikační strategie města Vizovice
The communication strategy for the town Vizovice
Abstract:
My project is dealing with two main communication channels - communication between municipality and inhabitants and communication of the town hall outside of the town as well. To design the communication strategy for the town Vizovice is the main target of my bachelor work. My project will disclose many ways how the townhall representatives try to attract attention to the town and at the same time …víceAbstract:
Úkolem mé bakalářské práce je nastínit komunikační strategii města Vizovice. Ve své práci se zaměřuji jak na komunikační prvky města s občany, tak i na komunikaci Vizovic navenek. V teoretické části se věnuji především oblasti public relations, praktická část by měla objasnit efektivitu komunikační strategie Vizovic. Myslím, že díky této práci objevím mnoho forem, kterými se Vizovice zviditelňují a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zveřejnit od: 5. 5. 2005
Identifikátor:
558
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Ivana. Komunikační strategie města Vizovice. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Komunikační strategie v oblasti péče o zdraví
Petra Mikulcová -
Tvorba komunikační strategie na sociálních sítích
Michael Wagner -
Návrh komunikační strategie vybraného podniku
Tereza Helštýnová -
Komunikační strategie podniku Servisní díly s.r.o.
Petr Svoboda -
Komunikační strategie vybraných firem na Instagramu
Petr Zdrojewski -
Komunikační strategie spolupráce katedry žurnalistiky s praxí
Petr Albrecht -
Komunikační strategie společnosti Ahold na českém trhu
Andrea Daďová