KOORDINOVANÝ VIZUÁLNÍ STYL NEZISKOVÉ ORGANIZACE – Jiří PETRIČÁK
Jiří PETRIČÁK
Bakalářská práce
KOORDINOVANÝ VIZUÁLNÍ STYL NEZISKOVÉ ORGANIZACE
Svaz skautů a skautek České republiky
Coordinated visual style of non-profit organisation
Anotace:
Vizuální styl skautů a skautek si zakládá na čitelném a kompaktním logu, které je doplněno kontrastní barevností a jednoduchými piktogramy. Součástí korporátní identity jsou merkantilní tiskoviny, přehledné členění didaktických informací a praktického setu pro začínající skauty.Abstract:
Visual style of the scouts and guides is based on readable and compact logo which is completed with contrast color and simple pictograms. Parts of the corporate identity does mercantile prints, clear structure of the information and a practical set for the scouts beginners.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: akad. mal. Ditta Jiřičková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRIČÁK, Jiří. KOORDINOVANÝ VIZUÁLNÍ STYL NEZISKOVÉ ORGANIZACE. Plzeň, 2014. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta umění a designuVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Vizuální identita neexistujícího subjektu (funkční maketa grafického manuálu)
Vladimír VILIMOVSKÝ -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Hana NOVOTNÁ