Online marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Barbora Hansalová
Bc. Barbora Hansalová
Diplomová práce
Online marketingová strategie vybraného podniku
Online Marketing Strategy of Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh internetového obchodu společnosti PIVOVAR ROHOZEC a.s. a vytvořit návrh affiliate marketingové strategietéto společnosti. V teoretické části práce jsou sepsány informace o internetovém obchodu a jeho tvorbě. Dále teoretická část obsahuje informace o affiliate marketingu a jeho zavádění ve firmě. Praktická část práce je zaměřena nejprve na samotné představení …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a proposal for the e-shop of the company PIVOVAR ROHOZEC a.s. and create an affiliate marketing strategy for the company. The theoretical part of the thesis contains information about the online store and its creation. Furthermore, the theoretical part contains information about affiliate marketing and its implementation in the company. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hansalová, Barbora. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Affiliate marketing
Jan Palme -
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Petra Černochová -
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Jiří Šťastný -
Affiliate marketing a jeho využití v online prostředí
Filip MURCKO -
Affiliate marketing v ČR
Michal Kuchárik -
Affiliate marketing
Michal Ureš
Název
Vložil
Vloženo
Práva