Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie – Mgr. Lukáš ROKOS
Mgr. Lukáš ROKOS
Disertační práce
Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie
Assessment of inquiry based teaching in biology
Anotace:
Cílem dizertační práce je zhodnotit efektivitu badatelsky orientovaného vyučování přírodopisu a biologie (IBSE, z angl. inquiry-based science education) a její srovnání s efektivitou vyučování, jež využívá tradičních vyučovacích metod, při výuce vybraných témat fyziologie člověka na různých vzdělávacích stupních v České republice. Za účelem sledování efektivity obou vyučovacích přístupů byly sestaveny …víceAbstract:
The aim of this doctoral thesis is to appraise the efficiency of inquiry-based education in biology (IBSE, inquiry-based science education) and to compare this efficiency with the efficiency of the tuition that uses traditional teaching methods, during the schooling of chosen themes from the human physiology, on different educational levels in the Czech Republic. For the purpose of monitoring the efficiency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROKOS, Lukáš. Hodnocení badatelsky orientované výuky biologie. Č. Budějovice, 2017. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Vzdělávání v biologii
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita badatelských metod výuky na 2. stupni základních škol
Šárka PAŘÍZKOVÁ -
Efektivita vybraných výukových strategií při výuce tématu plazi na druhém stupni základní školy
Kateřina Dvořáková -
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
Natálie MOUCHOVÁ -
Připravenost středoškolských studentů na vysokoškolskou modulární výuku buněčné a molekulární biologie a genetiky
Aneta PILÍKOVÁ -
Využití klíčivosti v badatelsky orientovaném vyučování na ZŠ a nižším stupni gymnázia
Tereza LANDOVÁ -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Vodní režim rostlin jako výukové téma v badatelsky orientovaném vyučování na gymnáziu
Eva BEZPALCOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyziologii člověka s využitím školních experimentálních systémů
Vladislava VOMÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva