Potenciál státních nebo krajských muzeí z hlediska cestovního ruchu – Bc. Monika Srbová
Bc. Monika Srbová
Diplomová práce
Potenciál státních nebo krajských muzeí z hlediska cestovního ruchu
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na potenciál muzeí z hlediska cestovního ruchu ve vazbě na využívání zážitkové funkce muzeí. Byla provedena jak analýza problematiky muzeí ve vazbě na cestovní ruch, tak kvalitativní výzkum k problematice zážitkové funkce muzeí. V praktické části bylo provedeno zhodnocení potenciálu dvou konkrétních muzeí z hlediska cestovního ruchu. Zážitková funkce muzeí byla vymezena …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the tourism potential of museums in connection with their experiential function. Both, an analysis of museum issue and qualitative research on museums´ experiential function were carried out. In practical part, tourism potential of two specific museums was evaluated. In order to evaluate experiential function of these museums in structured way, the 4 P marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Milan Půček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Srbová, Monika. Potenciál státních nebo krajských muzeí z hlediska cestovního ruchu. Praha, 2018. diplomová práce (Ing.). Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s.. Vysoká škola regionálního rozvoje Praha
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s., Vysoká škola regionálního rozvoje PrahaVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut - AMBIS, a.s.
Vysoká škola regionálního rozvoje PrahaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix florbalového klubu FBC Frýdek - Místek a návrhy jeho zlepšení
David RAAB -
Marketingový mix
Martina Štěpařová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Lucie Langerová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Hana Kropáčová -
Marketingový mix drum and bassového hudobneho vydavateľstva
Bianka Kolomijcová -
Komunikační mix firmy vstupující na polský trh
Michal Trnka -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner