Veronika ČERNÍKOVÁ

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku

Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitiveness
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat postavení společnosti Kaufland Česká republika na místním trhu. Prostřednictvím šetření jsou vytvořeny návrhy na zlepšení vztahů jak s vnějšími, tak i vnitřními zákazníky. Práce obsahuje dvě velké kapitoly. Část teoretickou a část praktickou. V úvodu práce je problematika objasněna skrze vymezení základních pojmů. Čtenář je seznámen s definicí Customer Relationship …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the situation of the Kaufland Czech Republic company on the local market. The suggestions for improvement of its relations with both external as well as internal customers are made by the means of survey. The work consists of two large chapters. A theoretical and an practical part. In the beginning, the matter is clarified by defining the basic notions. …více
 

Klíčová slova

CRM podnik zákazník spokojenost
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČERNÍKOVÁ, Veronika. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management