Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku – Veronika ČERNÍKOVÁ
Veronika ČERNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku
Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitiveness
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat postavení společnosti Kaufland Česká republika na místním trhu. Prostřednictvím šetření jsou vytvořeny návrhy na zlepšení vztahů jak s vnějšími, tak i vnitřními zákazníky. Práce obsahuje dvě velké kapitoly. Část teoretickou a část praktickou. V úvodu práce je problematika objasněna skrze vymezení základních pojmů. Čtenář je seznámen s definicí Customer Relationship …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the situation of the Kaufland Czech Republic company on the local market. The suggestions for improvement of its relations with both external as well as internal customers are made by the means of survey. The work consists of two large chapters. A theoretical and an practical part. In the beginning, the matter is clarified by defining the basic notions. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÍKOVÁ, Veronika. \textit{Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení$\backslash$nl$\{\}$ konkurenceschopnosti podniku}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/8uudze/.
Jak správně citovat práci
ČERNÍKOVÁ, Veronika. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení\nl{} konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Eliška Přikrylová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Zuzana Plemeníková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Jana Skřivánková