Využití sociálních sítích v oblasti marketingu – Eliška Grundová
Eliška Grundová
Bakalářská práce
Využití sociálních sítích v oblasti marketingu
Usefulness of social media in marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítích v oblasti marketingu se zaměřením na Instagram a Influencery. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti marketingu, sociálních sítí a seznámení s influencery. Praktická část se zabývá Instagramovými účty vybraných kosmetických a bankovních společností a následně je porovnán jejich vývoj. Pomocí dotazníkového šetření byl zjištěn …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of the social media in marketing with a focus on Instagram and Influencers. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, social media and introduction to influencers. The practical part deals with Instagram accounts of selected cosmetic and banking companies and their development is compared. Using a questionnaire survey the attitude and opinion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Alexander Galba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy
Název
Vložil
Vloženo
Práva