Postoje romské komunity k profesnímu vzdělávání – Zdeňka HUSNÍKOVÁ
Zdeňka HUSNÍKOVÁ
Diplomová práce
Postoje romské komunity k profesnímu vzdělávání
The attitudes of the Roma community to professional education
Anotace:
Cílem práce je stanovit odlišnosti v postojích romských žáků vycházejících ze ZŠ k sekundárnímu vzdělávání, dále budou zjišťovány názory rodičů hlásících se k romskému etniku na další vzdělanostní rozvoj jejich dětí. Další výzkum zjišťuje, jak ovládají český jazyk již při vstupu do základní školy. Toto je předpokladem pro další úspěšné vzdělávání. V praktické části budou popsány výsledky z dotazníkového …víceAbstract:
Attitudes of the Roma community to their professional education. Attitudes, secondary education,the Roma, elementary school, Czech language and social use. The aim is to identify differences in the attitudes of Roma pupils coming from primary school to secondary education also will be collected views of parents claiming Roma ethnic group to further the educational development of their children. Further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HUSNÍKOVÁ, Zdeňka. Postoje romské komunity k profesnímu vzdělávání. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství pro speciální zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti konceptu společenské odpovědnosti firem a jeho užití z pohledu menší společnosti
Jitka Žabová -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podmínky pro inkluzivní vzdělávání na 1. stupni základní školy v Norsku a v České republice
Klára Čerňáková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Nezaměstnanost a romské etnikum v ČR
Marta Bernardová -
Sociální distance středoškolských studentů k romskému etniku
Vendula Vidličková -
Problémy etnických skupin v České republice se zaměřením na romské etnikum
Jaromír HORKÝ