Uplatňování respektujícího přístupu k dětem ve školní družině – Tereza Hřibová
Tereza Hřibová
Bakalářská práce
Uplatňování respektujícího přístupu k dětem ve školní družině
Application of Respecting Attitude to Children in After - School Childcare
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá uplatňováním respektujícího přístupu ve školní družině. Teoretická část se zaměřuje na specifika školní družiny, její prostředí a klima a ty, kteří toto prostředí ovlivňují, vychovatel a dítě. Soustředí také se na výchovu a zásady respektujícího přístupu k dětem. Na teoretickou část navazuje část praktická. Praktická část pomocí kvantitativního šetření zkoumá pohled vychovatele …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with applying respecting attitude to children in after school childcare. Theoretical part focuses on specifics of after school childcare, its environment and atmosphere, and those, who influence it, i.e. a carer and a child. It also focuses on upbringing and principles of respecting approach to children. The theoreical part of the thesis is followed by a practical part. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hřibová, Tereza. Uplatňování respektujícího přístupu k dětem ve školní družině. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výchova ve volném čase ve 21. století a dříve
Tereza KOLÁŘOVÁ -
Výchova ve volném čase ve 21. století a dříve
Tereza KOLÁŘOVÁ -
Vybrané didaktické prostředky a jejich využití ve výchově ke čtenářství ve volném čase
Ilona JÍŠOVÁ -
Příběhy vychovatelů ve volném čase zaměřených na práci s rizikovými a sociálně znevýhodněnými dětmi
Ladislav Koubek -
Svoboda a autorita ve výchově ve volném čase
Monika Stískalová Šišková -
Volnočasové aktivity dívek ve výchovném ústavu ve Velkém Meziříčí
Radka LIMLOVÁ -
Zájem žáků druhého stupně základních škol ve Šternberku o volnočasové aktivity ve Šternberku
Veronika VOLFOVÁ -
Možnosti technické výchovy ve volném čase mládeže
Adam Arleth