Porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 9. třídy na Základní škole Bratranců Veverkových Pardubice a 3. a 4. ročníku osmiletého Gymnázia Dr. Josefa Pekaře v Mladé Boleslavi – Marek Nurek
Marek Nurek
Bakalářská práce
Porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 9. třídy na Základní škole Bratranců Veverkových Pardubice a 3. a 4. ročníku osmiletého Gymnázia Dr. Josefa Pekaře v Mladé Boleslavi
Comparing a level of financial literacy of the ninth grade pupils at elementary school Bratranců Veverkových in Pardubice and grammar school students Dr. Josefa Pekaře in Mladá Boleslav from the third to fourth grade.
Anotace:
Stěžejním obsahem mé bakalářské práce je vymezení pojmu finanční gramotnosti. Za cíl si kladu porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 2. stupně základní školy a odpovídajících ročníků víceletého gymnázia. Následující kapitoly se stručně věnují vzniku a vývoji peněz a systému budování finanční gramotnosti. V teoretické části jsou obsaženy i metody výuky, aplikace a způsoby zvýšení finanční gramotnosti …víceAbstract:
The main focus of my bachelor thesis is defining the term financial literacy. I aim for a comparison of financial literacy of middle school students and adequate years of grammar school. The following chapters briefly deal with origins and evolution of money and with the system of building a financial literacy. The theoretical part also includes methods of teaching, application and ways of improving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: PhDr. Jana Křišťálová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NUREK, Marek. \textit{Porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 9. třídy na Základní škole Bratranců Veverkových Pardubice a 3. a 4. ročníku osmiletého Gymnázia Dr. Josefa Pekaře v Mladé Boleslavi}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/8zx447/.
Jak správně citovat práci
Nurek, Marek. Porovnání úrovně finanční gramotnosti žáků 9. třídy na Základní škole Bratranců Veverkových Pardubice a 3. a 4. ročníku osmiletého Gymnázia Dr. Josefa Pekaře v Mladé Boleslavi. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost v projektové výuce na 1. stupni ZŠ
Sandra Šmehlíková -
Finanční gramotnost žáků pátých tříd
Lucie Hráčková -
Finanční gramotnost seniorů v České republice
Jana Lorinčíková -
Finanční gramotnost studentů posledního ročníku obchodních akademií
Radka Popelková -
Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu
Karel Ševčík -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Finanční gramotnost jako podnikatelský plán
Lucie Vrabelová -
Finanční gramotnost na základní škole
Alexandr Pokorný