Komunikační plán firmy EURO CUSTOM s. r. o. – Hana FERBAROVÁ
Hana FERBAROVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán firmy EURO CUSTOM s. r. o.
Communication plan EURO CUSTOM Co.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem pro vybranou firmu EURO CUSTOM s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové komunikace a tvorby komunikačního plánu s možnostmi propagace. V druhé části je zmíněná teorie aplikována do praktické formy konkrétní problematiky zvolené společnosti. V závěru práce je návrh stručně shrnut a to včetně doporučení pro firmu.Abstract:
This bachelor thesis deals with the communication plan for the selected company EURO CUSTOM Ltd.. The first part of the work deals with the theoretical description of marketing communication and communication plan with the possibilities of promotion. The second part applies these theories to practical forms of the specific issues selected companies. In conclusion, this work is briefly summarized the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Identifikátor:
13048
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FERBAROVÁ, Hana. Komunikační plán firmy EURO CUSTOM s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková