Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium – Lena Dvořáková
Lena Dvořáková
Diplomová práce
Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium
Plan of Marketing Communication of SVŠE Znojmo, s.r.o. with Focus on Study Applicants
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavení plánu marketingové komunikace SOUKROMÉ VYSOKÉ ŠKOLY EKONOMICKÉ ZNOJMO s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Projekt má za cíl zlepšit komunikaci s potenciálními uchazeči o studium a tím tak zvýšit zájem o studium na SVŠE Znojmo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována shrnutí dostupných literárních zdrojů týkajících se …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to create a marketing communication plan of the Private College of Economic Studies Znojmo, Ltd., focusing on the applicants for study. The pro-ject objective is to improve the communication with prospective applicants and to increase interest in studying at SVŠE Znojmo. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Lena. \textit{Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/914xtl/.
Jak správně citovat práci
Dvořáková, Lena. Plán marketingové komunikace SVŠE Znojmo, s.r.o. se zaměřením na uchazeče o studium. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Integrovaná marketingová komunikace v praxi
Eva Trávníčková -
Online marketingová komunikace soukromé stomatologické ordinace
Monika Skokanová -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Strategie a plán marketingové komunikace soukromého gymnázia
Laura Smutná -
Marketingová komunikace soukromých mateřských škol
Daniela Zemanová -
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
Klára Krejčí -
Marketingová komunikace vybrané domácí školy
Magdaléna Hanzlíková