Silvia Daňová

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě

A Proposal for Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu a prostředí vybrané společnosti, a na základě zjištěných skutečností navrhnout závěrečná doporučení týkající se marketingové ko-munikace. V rámci řešení byla využita analýza PESTLE, SWOT analýza a dotazníkové šet-ření, které mělo za cíl analyzovat preference potenciálních zákazníků v rámci marketingové komunikace. Součástí práce bylo vyhodnocení dotazníkového …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze current state and marketing environment of the selected company and according to results it proposes recommendations related to marketing communication. The practical part uses analyzing tools, specifically PESTLE, SWOT analy-sis and questionnaire survey. The objective of the questionnaire survey is to analyze prefer-ences of potential customers in terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Daňová, Silvia. Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe