Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě – Silvia Daňová
Silvia Daňová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě
A Proposal for Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu a prostředí vybrané společnosti, a na základě zjištěných skutečností navrhnout závěrečná doporučení týkající se marketingové ko-munikace. V rámci řešení byla využita analýza PESTLE, SWOT analýza a dotazníkové šet-ření, které mělo za cíl analyzovat preference potenciálních zákazníků v rámci marketingové komunikace. Součástí práce bylo vyhodnocení dotazníkového …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze current state and marketing environment of the selected company and according to results it proposes recommendations related to marketing communication. The practical part uses analyzing tools, specifically PESTLE, SWOT analy-sis and questionnaire survey. The objective of the questionnaire survey is to analyze prefer-ences of potential customers in terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daňová, Silvia. Návrh marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Integrovaná marketingová komunikace ve firmě Opravy stavebních strojů David Kubelka
Kateřina Kubelková -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketingová komunikace zvoleného podniku
Andrea Bakešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho