Assessing Language Proficiency: Comparative Study of Standardised Tests – Milan Uhlíř
Milan Uhlíř
Diplomová práce
Assessing Language Proficiency: Comparative Study of Standardised Tests
Assessing Language Proficiency: Comparative Study of Standardised Tests
Abstract:
This thesis deals with comparison of standardised tests of English language. The introductory chapter provides an insight into the field of language testing, its interrelationship with teaching, and different types of tests and testing. The theoretical part introduces criteria against which language tests should be measured, test specifications and different approaches to language testing with emphasis …víceAbstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na porovnání standardizovaných testů anglického jazyka. Úvodní kapitola poskytuje informace o testování, jeho propojení s procesem vyučování, a různých typech testů a testování. V teoretické části jsou popsána kritéria pro testování, specifikace testů a přístupy k testování s důrazem kladeným na komunikativní přístup. Poslední dvě kapitoly teoretické části představují …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Uhlíř, Milan. Assessing Language Proficiency: Comparative Study of Standardised Tests. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová -
Rozvoj komunikativní kompetence v předmětu Mediální výchova na 2. stupni ZŠ
Marcela Pastorková -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Komunikativní kompetence u dětí z rodin imigrantů
Zuzana HRONKOVÁ