Ing. Eva Gazárková

absolventská práce studenta CŽV

Fiktivní firma jako nástroj pro rozvoj podnikatelských kompetencí žáků

Practical enterprise as a tool for the development of students' entrepreneurial competences
Anotace:
Fiktivní firma může na středních školách sloužit jako vyučovací předmět využívající a prohlubující již probrané teoretické znalosti, které studenti prakticky vyzkoušejí. Vyučování probíhá většinou ve výukových blocích v přizpůsobených učebnách, které napodobují prostředí ve firmě. Výuka fiktivní firmy je náročná pro učitele i pro žáky, ale je velmi přínosná pro budoucí pracovní uplatnění žáků.
Abstract:
The practice enterprise can serve as a teaching subject in secondary schools, us-ing and deepening the already learned theoretical knowledge, which students will try out practically. Teaching is usually done in teaching blocks in adapted class-rooms that simulate the company environment. Teaching a practice enterprise is demanding for both the teacher and the students, but it is very beneficial for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání