Pohled pedagogických pracovníků na integraci žáků s asistenty pedagoga – Bc. Kristýna VORÁČKOVÁ
Bc. Kristýna VORÁČKOVÁ
Diplomová práce
Pohled pedagogických pracovníků na integraci žáků s asistenty pedagoga
The perspective of teaching staff on the integration of pupils with teaching assistants
Anotace:
Diplomová práce se věnuje přiblížení integrace specifické skupiny žáků běžné základní školy, kteří vzhledem ke svým znevýhodněním získali podporu asistenta pedagoga. Tento proces je popsán z pohledu pedagogických pracovníků, kteří zodpovídají otázky přínosu a možných úskalí v pozorovaném úseku integrace. V teoretické části definujeme pojmy integrace, inkluze, asistent pedagoga a dalších nemálo důležitých …víceAbstract:
The diploma thesis addresses the integration of a specific group of students in a regular elementary school who, due to their disadvantages, have received support from a teaching assistant. This process is described from the perspective of educational workers, who respond to questions about the benefits and possible challenges in the observed segment of integration. The theoretical part defines concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VORÁČKOVÁ, Kristýna. Pohled pedagogických pracovníků na integraci žáků s asistenty pedagoga. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika - specializace Výchovné poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2024