Spotřebitelské preference při nákupu kávy – Bc. Lucie Krejčová
Bc. Lucie Krejčová
Diplomová práce
Spotřebitelské preference při nákupu kávy
Consumer Preference when Buying Coffee
Anotace:
Tato diplomová práce „Spotřebitelské preference při nákupu kávy“ je zaměřena na zkoumání faktorů, které ovlivňují preference spotřebitelů při nákupu a konzumaci kávy. Teoretická část je orientována na vysvětlení základní teoretických východisek z oblasti nákupního chování spotřebitele, trh, poptávka, nabídka, spotřeba a také faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu kávy. Tyto poznatky jsou …víceAbstract:
This diploma thesis „Consumer Preference when Buying Coffee“ is focussed on examining factors which affect consumer´s preferences when they are purchasing and consuming coffee. The teoretical part is concentrated on explaining the basic theoretical basics of consumer buing behavior, market, demand, supply, consumption, as well as factors which are influencing consumers when buying and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Šetření vybraných parametrů výjezdů Hasičského záchranného sboru k dopravním nehodám v Jihočeském kraji
Josef PETRŮV -
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Zuzana Němcová -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Poctivá káva, neohoblované desky, domácí cheesecake: "hipsterizace" v lokálním kontextu
Pavla Kalusová -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o.
Aneta Bednaříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva