The development of language means in advertising in the US – Bc. Eva MARINČÁKOVÁ
Bc. Eva MARINČÁKOVÁ
Diplomová práce
The development of language means in advertising in the US
The development of language means in advertising in the US
Abstract:
The topic of my thesis was the Development of language means in advertising in the US. In the first chapter we talked about the history of advertising and the linguistic techniques used in the language of advertising. In the second chapter we talked about the typical features of the advertising language. Then I performed a linguistic study of selected advertising samples scanned from the Ladies´ Home …víceAbstract:
Tématem mojí diplomové práce byl Vývoj jazykových prostředků v reklamě v americké angličtině. V první kapitole jsem nastínila historii reklamy a jazykové prostředky užívané v jazyce reklam. V druhé kapitole jsem vytyčila typické rysy jazyka reklam. Poté jsem uskutečnila lingvistickou analýzu vybraných reklam skenovaných z Amerického časopisu pro ženy v domácnosti s názvem Ladies´ Home Journal. Tyto …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Zveřejnit od: 20. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. PhDr. Václav Řeřicha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARINČÁKOVÁ, Eva. The development of language means in advertising in the US. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk reklamy
Tereza BÁRTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva