Placené spolupráce v oblasti online sociálních sítí – Nikola Baborovská
Nikola Baborovská
Bakalářská práce
Placené spolupráce v oblasti online sociálních sítí
A paid partnership on the social network
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá formou reklamy na sociálních sítích. Stručně připomíná možnosti reklamy v tomto prostředí a hlouběji zkoumá tzv. placené spolupráce. Vysvětluje pojem, popisuje odlišnosti od jiných forem reklamy na sociálních sítích i v online prostředí obecně. Popisuje související výhody a nevýhody. Dále se ve své teoretické části opírá o zkušenosti a poznatky uživatelů internetu a sociálních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with forms of advertisement on the social networks. It briefly introduces options of advertisement in this field and deeply researches so called paid partnership, explains this term, describes distinctions from other forms of advertisement on social networks and online environment in general. It also describes its advantages and disadvantages. Then, the analytic part of the …víceKlíčová slova
influencer instagram nová média online reklama reklamní kampaň facebook sociální sítě spolupráce
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Charvát
- Oponent: Jaroslav Fišer, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Fotografie a audiovize
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
Tomáš Pejša -
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská
Název
Vložil
Vloženo
Práva