Marketingová strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci – Denisa Podhrázská
Denisa Podhrázská
Bakalářská práce
Marketingová strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci
Marketing strategy for the state castle and chateau in Jindrichuv Hradec
Anotace:
Zhodnocení současné marketingové strategie státního hradu a zámku v Jindřichově Hradci s cílem vytvořit návrhy na její vylepšení
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.