Bc. Pavlína Dubanská

Diplomová práce

Připravenost základní školy na inkluzivní vzdělávání-případová studie

Elementary School Readiness for Inclusive Education - Case Study
Anotace:
Tato práce pojednává o připravenosti školy na inkluzivní vzdělávání, zabývá se jednotlivými aspekty dobré inkluze, jak ze strany žáka, tak i pedagoga. Jsou zmíněny různé podstatné faktory inkluze jako sociální prostředí, specifické potřeby žáka, profesní předpoklady pedagoga a ostatních pedagogických pracovníků. Pozornost je věnována výrazně pomáhajícím aspektům celého procesu jako např. Přítomnosti …více
Abstract:
The diploma thesis deals with preparedness of schools in terms of inclusive education and its various aspects from the side of both a pupil and teacher. There are many different factors of inclusion, such as pupil's specific needs, professional requirements of a teacher and others co-workers in the field of pedagogy. The thesis focuses on those aspects that support the whole education process, e.g …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dubanská, Pavlína. Připravenost základní školy na inkluzivní vzdělávání-případová studie. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe