Pavla KORVASOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán školní jídelny
Marketing plan of the school canteen
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je navržení marketingového plánu, který povede ke zlepšení úrovně stravování ve školní jídelně - výdejně. Teoretická část práce vymezuje obecné marketingové pojmy, marketing ve stravovacích službách, marketingové řízení, legislativní vymezení a hygienické předpisy školního stravování. Praktická část analyzuje školní jídelnu - výdejnu gymnázia, především poskytovanou službu …víceAbstract:
The theme of my bachelor work is a proposal of a marketing plan to raise the quality of catering in the school canteen - issuing room. The theoretical part deals with general marketing terms, marketing in catering, marketing management, legislature, and hygienic guidelines in school catering. The practical part is an analysis of the school canteen - the issuing room at the grammar school (gymnasium …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Zveřejnit od: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Jiří Grenar
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORVASOVÁ, Pavla. Marketingový plán školní jídelny. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva