Karolína Václavková

Bakalářská práce

Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín

Use of New Trends in Marketing Communication of Hockey Club PSG Berani Zlin
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá marketingovou komunikaci na sociálních sítích hokejového klubu PSG Berani Zlín a využití nových trendů v rámci této komunikace. Teoretická práce vymezuje pojmy marketingová komunikace a její nástroje, dále se zaměřuje na vymezení rozdílů mezi online a off-line formou a představuje některé z aktuálních trendů. Závěrem teoretické části je popsána metodologie celé práce a jsou …více
Abstract:
This theses is about marketing and social media communication of hockey club PSG Berani Zlín and the use of new trends in the kind of communication. Theoretical part deals with terms such as marketing communication and its tools. It also focuses on defining differences between online and off-line form of a communication and brings some of new trends. The end of this theoretical part is about bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Václavková, Karolína. Využití nových trendů v marketingové komunikaci hokejového klubu PSG Berani Zlín. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe