Zapojení mladých lidí s mentálním postižením do života univerzity – Bc. Marie JELÍNKOVÁ, DiS.
Bc. Marie JELÍNKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Zapojení mladých lidí s mentálním postižením do života univerzity
Involving of young people with intellectual disabilities in the life of university
Anotace:
Cílem mé práce je zhodnotit pohledem samotných aktérů projektu, jeho průběh, výsledky a dopady. Půjde o kvalitativní výzkumné šetření, pro které budou data sebrána prostřednictvím fokusních skupin a polostrukturovaných rozhovorů se studenty, lidmi s mentálním postižením, pracovníky a vyučující zapojenými do programu. Podpora a začleňování osob s mentálním postižením do života univerzitního campusu …víceAbstract:
The aim of my work is to evaluate the ICLIFE project from the perspective of the project participants themselves, its course, results and impacts. It is a qualitative research, the data are collected using focus groups and semi-structured interviews with students, people with intellectual disabilities, workers and teachers involved in the program. Support and inclusion of people with intellectual disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Tatiana Matulayová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Marie. Zapojení mladých lidí s mentálním postižením do života univerzity. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Charitativní a sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková
Název
Vložil
Vloženo
Práva