Adaptace žáků na prostředí 1. třídy základní školy – Kristýna ILKOVÁ
Kristýna ILKOVÁ
Bakalářská práce
Adaptace žáků na prostředí 1. třídy základní školy
Adaptation of students on the environment of year one of elementary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá adaptací žáků na prostředí první třídy základní školy. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na vývoj dítěte od narození po předškolní věk, socializaci dítěte, nástup dítěte do základní školy a náležitosti s tím spojenými, adaptaci žáka na prostředí první třídy základní školy, maladaptaci a její projevy, intervenci vzniklých adaptačních obtíží …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the adaptation of pupils to the enviroment of the first year of the elementary school. It consists of theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the development of children from birth to preschool age, socialisation of children, children?s entering elementary school and the elements connected to it, adapting of pupils to the environment of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Simona Hendrychová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ILKOVÁ, Kristýna. Adaptace žáků na prostředí 1. třídy základní školy. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vstup dítěte do základní školy a adaptace na školní prostředí
Tereza LORENCOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Školní zralost dětí při vstupu do základní školy
Veronika Bidrmanová -
Školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole před nástupem do základní školy
Jana HRUŠKOVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Školní zralost v pandemii Covid-19.
Anna JENČÍKOVÁ -
Školní zralost u dětí při zápisu do 1. třídy základní školy
Lucie Stejskalová