Věra KUMOVÁ
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na společnost
Advertising and its influence on society
Anotace:
Práce se zabývá vývojem paradigmat zkoumání vlivu reklamy z pohledu sociálních věd. Jejím cílem je ukázat, jak je dnes vnímán vliv reklamy ze sociologického hlediska a věnovat se podmínkám, za kterých může mít reklama skutečně vliv. V práci je kladen důraz na přechod od ideologické kritiky reklamní komunikace, která považuje reklamu za nástroj podprahové manipulace a prostředek k utváření falešných …víceAbstract:
The thesis deals with the development of paradigms, which examine the influence of advertising in terms of social sciences. The aim of the thesis is to demonstrate how the influence of advertising is perceived from a sociological perspective and to apply to circumstances of this influence. Emphasis is put on the changeover from ideological criticism, which considers advertising to be an instrument …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2014
Zveřejnit od: 27. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUMOVÁ, Věra. Reklama a její vliv na společnost. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie - Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Terénní výzkum pro strategickou analýzu - strategie změny motivačního prostředí
Pavel Dlouhý -
Netradiční motivační prostředí v matematice
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
František Řiský -
Netradiční motivační prostředí v primární matematice - práce s geodeskou
Kateřina KLHŮFKOVÁ -
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
Jitka Jakešová -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová -
Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Klára Machálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva