Lenka POLATOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán vybrané společnosti

Marketing plan of selected company
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je navržení marketingového plánu pro vybranou společnost. Touto společností je cestovní kancelář KaLePo. Teoretická část práce obsahuje vysvětlení základních pojmů z marketingu, marketingového plánování a cestovního ruchu. Obsahuje teoretický popis procesu sestavení marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza cestovní kanceláře, jejíž součástí je …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is a proposal of a marketing plan for a selected company. The company is a travel agency KaLePo s.r.o. The theoretical part of this bachelor thesis contains an explanation of basic terms from marketing, marketing planning and tourism. The second part focuses on situational analysis of the travel agency. One part of this analysis is a survey. In the last part there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLATOVÁ, Lenka. Marketingový plán vybrané společnosti. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností