Marketingový plán vybrané společnosti – Lenka POLATOVÁ
Lenka POLATOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán vybrané společnosti
Marketing plan of selected company
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je navržení marketingového plánu pro vybranou společnost. Touto společností je cestovní kancelář KaLePo. Teoretická část práce obsahuje vysvětlení základních pojmů z marketingu, marketingového plánování a cestovního ruchu. Obsahuje teoretický popis procesu sestavení marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza cestovní kanceláře, jejíž součástí je …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is a proposal of a marketing plan for a selected company. The company is a travel agency KaLePo s.r.o. The theoretical part of this bachelor thesis contains an explanation of basic terms from marketing, marketing planning and tourism. The second part focuses on situational analysis of the travel agency. One part of this analysis is a survey. In the last part there …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLATOVÁ, Lenka. Marketingový plán vybrané společnosti. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová