Sociální sítě v marketingové komunikaci Škoda Muzea – Barbora Holejšovská
Barbora Holejšovská
Bakalářská práce
Sociální sítě v marketingové komunikaci Škoda Muzea
Social media in the marketing communication of Škoda Museum
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení sociálních sítí Facebook a Instagram, které jsou součástí marketingové komunikace Škoda Muzea. Teoretická část se věnuje definování marketingové komunikace, jejím cílům, komunikačnímu procesu, komunikačnímu mixu a v neposlední řadě komunikační strategii. Dále se práce ubírá k vymezení pojmu sociální sítě a jejich vývoji. Následně jsou zmíněny nejpoužívanější sociální …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the social networks Facebook and Instagram, which are part of the marketing communication of Škoda Museum. The theoretical part is devoted to defining marketing communication, its goals, the communication process, the communication mix, and communication strategy. Furthermore, the thesis goes on to define the concept of social networks and their development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Jakub Šulc, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva