Martin TOŠENOVSKÝ

Bakalářská práce

Historie značky (brand)

History of Brand
Anotace:
Autor vychází ze svých dosavadních zkušeností a nabytých znalostí v oblasti práce se značkou. V teoretické části bakalářské práce podává historický exkurz do vývoje značek. V praktické části práce se zaměřuje na současný pohled na značku jako na nejcennější majetek firmy.
Abstract:
The author draws on the present experience and knowledge in sphere of work with brand mark. In theoritical part of bachelor`s work he gives historical excursion into the mark development. In practical part of the work he fixates for present sight view of brand as a prize property of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2007
Identifikátor: 5461

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2007
  • Vedoucí: dr ak. soch. Rostislav Illík

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOŠENOVSKÝ, Martin. Historie značky (brand). Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design