Martin TOŠENOVSKÝ

Bakalářská práce

Historie značky (brand)

History of Brand
Anotace:
Autor vychází ze svých dosavadních zkušeností a nabytých znalostí v oblasti práce se značkou. V teoretické části bakalářské práce podává historický exkurz do vývoje značek. V praktické části práce se zaměřuje na současný pohled na značku jako na nejcennější majetek firmy.
Abstract:
The author draws on the present experience and knowledge in sphere of work with brand mark. In theoritical part of bachelor`s work he gives historical excursion into the mark development. In practical part of the work he fixates for present sight view of brand as a prize property of the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2007
Identifikátor: 5461

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOŠENOVSKÝ, Martin. Historie značky (brand). Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design