Martin TOŠENOVSKÝ
Bakalářská práce
Historie značky (brand)
History of Brand
Anotace:
Autor vychází ze svých dosavadních zkušeností a nabytých znalostí v oblasti práce se značkou. V teoretické části bakalářské práce podává historický exkurz do vývoje značek. V praktické části práce se zaměřuje na současný pohled na značku jako na nejcennější majetek firmy.Abstract:
The author draws on the present experience and knowledge in sphere of work with brand mark. In theoritical part of bachelor`s work he gives historical excursion into the mark development. In practical part of the work he fixates for present sight view of brand as a prize property of the company.Klíčová slova
Značka historie značky znaky rodové značky domovní znamení vývěsní štíty vývoj značky obraz značky náměty značek význam značky věrnost značce funkce značky ochranná známka grafický designér grafický design design manuál cena značky redesign značky testování značky péče o značku řízení značky budování značky budoucnost značky pozicování značky firemní identita image goodwill.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2007
Identifikátor:
5461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOŠENOVSKÝ, Martin. Historie značky (brand). Zlín, 2007. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 08. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design
Práce na příbuzné téma
-
Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
Elena Ivanova -
Design redesign
Jaromír Květoň -
Ochranná známka (pojem, druhy, tvorba, zápisné řízení, ochrana)
Miroslava Kunclová -
Evropská ochranná známka
Natálie REKOVÁ -
Ochranná známka Barum
Stanislava ŠUBOVÁ -
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
Jiří GRAČKA -
Trendové nástroje řízení značky v praxi rodinného podnikání
Anna Javůrková -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová