Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce – Mgr. Eva MARKOVÁ
Mgr. Eva MARKOVÁ
Disertační práce
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
The teacher as a key actor of literary education at gymnasium: A typology of teachers according to their reading habits, value attitudes and approaches to teaching
Anotace:
Disertační práce si klade za cíl vytvořit typologii učitelů literární výchovy na gymnáziích v České republice na základě jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce. Základní výzkumná otázka zní: Jak spolu u učitelů literární výchovy na gymnáziu souvisejí jejich čtenářské návyky, hodnotové postoje a přístupy k výuce? Práce vychází z předpokladu, že postoje učitelů ke čtení, kurikulárním …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a typology of literary teachers at grammar schools in the Czech Republic based on their reading habits, value attitudes, and approaches to teaching. The fundamental research question is: How are the reading habits, value attitudes, and teaching approaches of grammar school literature teachers interrelated? The premise is that teachers' attitudes towards reading, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARKOVÁ, Eva. \textit{Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/989po9/.
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Eva. Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Didaktika literatury
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogický výzkum očima učitelů základních a středních škol aneb postoje učitelů k pedagogickému výzkumu
Michaela Spurná -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Vybrané výukové metody při výuce Ošetřovatelství na SZŠ
Barbora Blažejovská -
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Sarah Gironi -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Výukové metody v odborných předmětech na střední škole
František Bílý
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
6. 6. 2024