Kundenbindungsstrategien im modernen Marketing – Eva Böhmová
Eva Böhmová
Bakalářská práce
Kundenbindungsstrategien im modernen Marketing
Strategies for Building Customer Loyalty in Modern Marketing
Abstract:
This bachelor thesis deals with a topic Customer Loyalty in Modern Marketing. In the individual chapters of the theoretical part, it clarifies the concept of modern marketing and its importance in relation to customers. It explains the importance of establishing relationships of long-term loyalty and building customer value and satisfaction. The thesis also deals with the concept of CRM marketing, …víceAbstract:
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit dem Thema Kundenbindung im modernen Marketing. In den einzelnen Kapiteln des theoretischen Teils werden zunächst das Konzept des modernen Marketings und seine Bedeutung für die Kunden erläutert. Anschließend wird in diesem Teil erklärt, wie wichtig es ist, langfristige Kundenbindungen aufzubauen, den Kundennutzen und die Kundenzufriedenheit zu steigern. Die Arbeit …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Böhmová, Eva. Kundenbindungsstrategien im modernen Marketing. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Analýza trhu v oblasti CRM systémů v rámci aktuálních trendů z pohledu marketingu
Denisa Kortanová -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Filip Němec -
CRM systémy v multi-level marketing
Aleš Kocián -
Využití CRM dat v on-line marketingu
Tomáš Symerský -
Systém CRM v malém podniku
Kristýna Černocká