Eva Böhmová

Bakalářská práce

Kundenbindungsstrategien im modernen Marketing

Strategies for Building Customer Loyalty in Modern Marketing
Abstract:
This bachelor thesis deals with a topic Customer Loyalty in Modern Marketing. In the individual chapters of the theoretical part, it clarifies the concept of modern marketing and its importance in relation to customers. It explains the importance of establishing relationships of long-term loyalty and building customer value and satisfaction. The thesis also deals with the concept of CRM marketing, …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit dem Thema Kundenbindung im modernen Marketing. In den einzelnen Kapiteln des theoretischen Teils werden zunächst das Konzept des modernen Marketings und seine Bedeutung für die Kunden erläutert. Anschließend wird in diesem Teil erklärt, wie wichtig es ist, langfristige Kundenbindungen aufzubauen, den Kundennutzen und die Kundenzufriedenheit zu steigern. Die Arbeit …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Böhmová, Eva. Kundenbindungsstrategien im modernen Marketing. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi