Lojalita návštevníka kúpeľnej destinácie – Bc. Michal Jankovič
Bc. Michal Jankovič
Diplomová práce
Lojalita návštevníka kúpeľnej destinácie
Loajalita návštěvníka lázeňské destinace
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením loajality návštěvníka lázeňských destinací Slovenské republiky. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření identifikovat klíčové faktory kvality ovlivňující loajalitu návštěvníka slovenské lázeňské destinace a objasnit rozdíly ve vnímání kvality služeb mezi klienty a poskytovateli. Pozornost je také věnována objasnění rozdílů konkrétních segmentů návštěvníků z …víceAbstract:
The diploma thesis deals with evaluation of the visitors loyalty to the spa destinations of Slovak Republic. The aim of the thesis is to identify key quality factors influencing the visitors loyalty to Slovak spa destinations and to clarify differences between clients and providers in their perception of the quality of services. Attention is also paid to clarifying the differences between specific …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá zhodnotením lojality návštevníka kúpeľných destinácií Slovenskej republiky. Cieľom práce je pomocou dotazníkového šetrenia identifikovať kľúčové faktory kvality vplývajúce na lojalitu návštevníka slovenských kúpeľných destinácií a objasniť rozdiely vo vnímaní kvality služieb medzi klientmi a poskytovateľmi. Pozornosť je tiež venovaná objasneniu rozdielov konkrétnych segmentov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Hodnocení faktorů kvality služeb v lázeňské destinaci Luhačovice
Lucie Borýsková -
Defining and Evaluating a Health and Well-being Destination in the Czech Republic
Natalia Bychkova -
Kvalita služieb anonymizačných sietí
Slavomíra Hunčárová -
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová
Název
Vložil
Vloženo
Práva